04 januar 2011

Enda en dag går mot slutten. Er så trøtt at øynene henger nedpå knærne, tror jeg. Kanksje det bare er øyelokkene, håper øynene er der de skal være.

En knallbra spinningtime er gjennomført. Godt å komme tilbake til Lenespinning og gode, gamle "hepp, hepp, hepp". Jeg tenkte det var lurt å skru styrken på maks. Det var kjempelurt. Det var så lurt at lårene stivnet fullstendig, og pusten føk til værs, men det var jo ikke verre enn at man kom seg gjennom det med livet i behold.

Pilates har jeg ikke hatt siden sist jeg var på camp, så det skal bli interessant å se om jeg klarer å reise meg i morgen. Jeg må vel regne med å være støl på steder jeg ikke engang vet eksisterer. Det var så mange på pilates i dag at jeg hadde litt problemer med å få plass til matten min. Under den ene øvelsen lå jeg omtrent og sniffet på føttene til hun foran meg. Det var ikke kjempekoselig. De var ikke stelt nå nylig, for å si det sånn. Det er kanskje ikke mine heller, men det var i hvert fall ingen som sniffet på dem.

Det ble også en time hvor vi skulle prate litt om de erfaringene vi har gjort oss mens vi har vært hjemme etter camp. Jeg fant ut at jeg i grunnen skal være fornøyd etter å ha hørt litt om hva de andre har vært gjennom. Jeg klarer meg greit, jeg. Det har jeg tenkt til å fortsette med også. :) Motivasjon og fokus er på plass.

2 kommentarer:

Laila sa...

Det er bra at du har motivasjonen oppe. Du er flink!!!!

Har du fått låne deg en pc? Noen andre sin? Hva med tlf? fordnet med forsikringen? Jeg bare lurer jeg :)

Klemz

Anne sa...

Hei!

Motivasjonen er ikke alltid lett å ha på plass, men det hjelper å komme hit og bli minnet på hvordan alt var igjen. :) Vil jo ikke tilbake til det gamle.

Jeg har fått låne en liten pc, ja. Takk og pris. :) Noen mennesker er veldig snille.

Tlf er det verre med. Chess har sendt sim - kort, så det ligger forhåpentligvis og venter i postkassen. Reservetlf'en har jeg lånt bort, så den må jeg få tak i igjen. Håper politiet har sendt meg et anmeldelsesnummer, slik at også det ligger i postkassen og jeg ENDELIG kan få meldt saken til forsikringsselskapet. Det tar sin tid...