27 juli 2012

Det er freddan, og roen senker seg over moen. Det blir nesten folketomt her i helgene, og kveldene blir i grunnen enda lengre enn på hverdagene. Man vandrer rundt og ser etter folk, og finner man noen må man bare ikke slippe taket. Jeg forvillet meg inn i Velferden hvor noen så på tv - OL, selvsagt. Heldigvis kom gutta boys, eller "kara", og reddet meg. Da ble det hyggelig prat på brygga i stedet. :) Bergenshateren driver fortsatt og prøver å rakke ned på Bergen så godt han kan, men han klarer ikke rikke en bergenssjel, vet du. 
På folketomme kvelder gjør man rare ting. Som å være med på Biltema når Lars'n skal kjøpe greier til tingen. Han liker å leke med tingen, men i dag skulle han plukke på tingen, så da meldte jeg meg som sjåfør til Biltemasjappa. Biltema? 7 hyller hadde med bil å gjøre, resten var baderom, kjøkken, fritid, bygg osv...  visste ikke at biltema solgte kleshengere, men det gjør de. 39,90,- for 10 stk om du er nøden. :)

 Her er tingen. Ferdig plukket på og klar for veien igjen. :) Den bråker som et uvær.
I dag fikk vi dratt oss gjennom Yoga igjen. Det var introtime for disse nye. Jeg tenkte som så at til introtime trenger jeg ikke håndkle. Blir ikke noe pes, det. Tror det er lenge siden jeg har hatt yoga, for jeg kan love deg at jeg hadde trengt det håndklet. Strekk og tøy og se i taket, beina fra hverandre og sammen, og legg beinet i armhulen, pust inn og ut med nesen. Hold rundt stortærne og streeeeekk. Stå på ett bein og hold rundt det andre... i en evighet... og ikke miste balansen. Det er hysterisk morsomt å se på dem som ikke har gjort dette før, og det tror jeg de synes selv også, for det ble mye latter, mye ååååååååh - ing, og standardspørsmålet til instruktøren: "Har du ikke bein i kroppen, du?".

Dagens skogstur ble lagt i vei sammen med gutta boys. Mye skravling på de kara. Han ene påstår til og med at han savner kjerringa, han skjønte det nesten ikke selv. ;) De ville gå en annen vei enn meg, så jeg spant inn på Tømmerlunden alene, og jogget meg inn på gul løype. Det ble jogge - gå - jogge - gå - jogge -gå - jogge - oj, noen kjente - skravle skravle skravle - fremme. Vel fremme var det bare å legge seg langflat på plenen, svett og fæl, og med en fanskare av mygg over seg. Gutta boys, Larsemann og creepyguy holdt meg med selvskap. Ganske trivelige disse her, altså. Bergenshateren og jeg var neeeeeesten i gang med vannkrig, men det var jeg som ga meg siden jeg ikke orket å løpe med den S A F T I G E vannblemmen jeg har gått til askaffelse av på hælen. Nå gjør det egentlig vondt i hele kroppen, så jeg gleder meg som en unge til å kjøre haaaaardt på styrketrening i morgen sammen med gutta. Det er fint, vettu, må konkurrere med gutta. Smart! "Jada, jeg skal prøve å ta det litt rolig med styrketreningen denne gangen." Særlig!

3 kommentarer:

Randi sa...

Flaks at du ikke får betennelse i skuldrene og sånt av den der styrketreningen.. Kjør på! ;)

Solblomst sa...

Bli nå ikke altfor sterk da :)

Anne sa...

Hehe.. er vel ingen fare for at jeg blir for sterk.

Betennelse? Skuldre? Skjønner ikke hva du mener, Randi. :p