18 april 2011

Nå har jeg fått kjeft igjen. På tide å ta fatt på bloggingen igjen. Skriveperioden gikk rett og slett i dass, men med nyoppdaget viten om at det er mennesker der ute som savner min slabedaskne skriving finner jeg atter en slags glede ved tanken på å ta fatt på tastaturet igjen.

Flytte/pakke/reise - skrive - idéer har blitt brakt på bane sammen med det som rett og slett har skjedd siden sist, for det er jo ikke til å stikke under den der kjempestore stolen at det faktisk har skjedd en ting eller to siden sist. Det har vel faktisk blitt tatt et bilde eller to siden sist også. :) iPhonen er blant meg igjen, dermed tas hverdagsbildene oftere også. Jeg skal iPhonere dere i senk, tenker jeg. :)

Helgen hadde jeg tenkt til å brukte til å pakke, siden broremannen kommer og henter første flyttelass allerede på fredag. Siden jeg klarte å bli syk i helgen og var sengeliggende stort sett absolutt hele helgen, kun avbrutt av litt afterski på lørdag, ble det ikke pakket en døyt. Nå har ukedagene enda en gang kommet for å bite meg i rævva, men det eneste jeg har fått gjort i dag er å sende meldinger, prate i telefonen og å gå en tur. For all del, svært viktige saker alt sammen, men fremdeles ikke noe som er i nærheten av pakking. Jeg pakker nok best under press, slik jeg gjør med alt annet som ligner ting jeg burde ha gjort, så torsdag kveld tenker jeg du finner dama som kan pakke. :)

Sees snart, da også med bilder. :)

2 kommentarer:

Felula sa...

Juhu! Da er du i gang igjen, det er bra. Og det er bare til å henge i med pakkingen, for over fjellet må det. Ikke mange dagene igjen nå, det skal bli så bra!

Klem

Anne sa...

Nå er det to og en halv uke til den endelige flyttingen... er du klar over hvor delvis skremmende det er??? IIIIIIK!!!!

Vet du om en bra bruktbil til salgs? Firhjulsdrift, fem seter, diesel, ikke eldre enn 2005 model... me want.. og ikke altfor dyr. :p