02 september 2012

Hvil i fred.


 
Hvil i fred, kjære vennen min!
Alt for tidlig måtte du dra.
Takk for mange fantastiske år, takk for flere latterkick enn jeg kan telle,
takk for at du var den du var,
så snill, omsorgsfull, morsom, sta, kreativ,
unik, humørspreder av de sjeldne, og så mye, mye mer.
Alltid vil du være i hjertet mitt,
og alltid vil jeg savne deg.
Alltid vil jeg føle meg beæret over å ha fått bli kjent med deg,
og utrolig heldig som fikk ha deg i livet mitt.
Jeg bærer deg med meg.
Jeg er så utrolig glad i deg!
Hvil i fred!

3 kommentarer:

Laila sa...

Det er så utrolig trist at en så god person måtte forlate oss så altfor tidlig. Han vil bli dypt savnet :'(

Mange gode klemmer til deg min venn!

Systo sa...

snufs :`(

Solblomst. sa...

Trist å miste en god venn. Det er noen fantastiske minneord du har skrevet.Heldig er den som har en så god venn !