23 august 2012

Tepause



Takk til Stian for super kopp. Loving it. Liker derimot ikke autokorrektur på telefonen som medfører at jeg må skrive hvert ord fjorten ganger før det blir riktig på skjermen, ei heller han over som hoster H E L E tiden. Liker heller ikke at mobilen ikke lar meg snu på bildene... Liker den nye, litt for trange badedrakten min. Nå kan jeg jo endelig svømme uten at hele puppestellet er til beskuelse for alle og enhver. Yay. Bassenget ble testet ut i dag etter en runde med pilates. Må si det var et vakkert syn når fem tjukkaser hoppet ut i vannet samtidig. Tsunami next. ;) minitsunami... eller nimitsunami... Jeg var nok et lekkert syn selv der jeg stod i dusjen med min våte kropp og skulle få på meg min nye litt for trange badekaret. Det var å hale og dra, dytte magen inni, sunne og stønne. Ble så svett at det måtte dusjes på nytt. Trang bsdedrakt på våt hud er ikke å anbefale!


Mor og far kom på besøk i går, så da utgikk gårsdagen badminton. Tror det var like greit om jeg skulle spilt så dårlig som jeg gjorde i dag. Klarte ikke treffe mine egne server engang og kom med kraftuttrykk som "svarte!". Hoho. Klarte å slå meg selv i leggen, fikk "ballen" i øyet og fyrte den rett i trynet på han på andre siden av nettet. Badminton ikkje så lett som det ser ut til.
Hvis du skriver hoho vil egentlig autokorrekturen at det skal stå homo...
Fikk plutselig blomster i går. :) Har ikke jeg verdens beste kjæreste? Godnosen!

3 kommentarer:

Anne På Landet sa...

Guh, for en flott blogg du har!

Anniken Marijke sa...

Så fine blomster. Heldiggrisen!
Og badedrakten var fin, den. Kunne spart meg for nimitsunamien, men bassenget var genialt :-)

Ho mor. sa...

Hei, heldig du som får så fine blomster :-) Takk for besøket i vognen, koselig at du tok deg tid i en travel tid på moen. Ønsker deg fortsatt et godt opphold, håper familiedagen var positiv og at mange familiemedlemmer møtte opp for å støtte " sine ". Stor klem til deg !