06 februar 2012

Lørdag var det tapasgilde hos meg. Gikk meget bra, og jeg er meget fornøyd. :)
Gikk på trening på søndag, og da jeg var ferdig med å helt sikkert slå halve spinningsalen i svime med praktisk talt å svette hvitløk vandret jeg fornøyd tilbake til garderobeskapet mitt bare for å omtrent bli slått i bakken da jeg åpnet døren. HVITLØK. Hjelpes!
I dag har jeg bare fyrt på med mer hvitløk og restetapas med jobbvenninner. :) Vet å svimeslå mine medmennesker. :) Tapas og hvitløk lenge leve!

3 kommentarer:

Solblomst sa...

Yvitlok skal jo være sundt det ! Ingen basselusker som overlever hvitløk vel ? Melder meg på neste restetapaskalaset :-))))))))))

Solblomst sa...

Det skulle stå HVITLØK. Kanskje odøren virker på meg ?

Anne sa...

Hvitløk er fantastisk!! Nå har det nesten gått så lang tid siden tapaslaget at jeg nesten har begynt å tenke på neste.. :s Hmm.. hvorfor lærer man aldri?