06 september 2011

 Tacokveld med jobbfolket har kommet og gått. I min spisestue er det ikke akkurat kommet opp gardiner og malerier, så da har jeg bare slått til og lagt lysslyngene mine utover. Synes nesten det ble riktig så trivelig, jeg. Gardiner er oppskrytt! Hva med en kuleslynge i stedet? Det funker som midlertidig løsning. En vakker dag er planen å få opp noen smashing gardiner, problemet er bare at når man står inne på Princess, eller Kid eller... der de selger gardiner... så henger det så mange der at det ser helt dumt ut. Jeg har ikke lyst til at det skal se dumt ut, så jeg kjøper ikke noe. Derfor har jeg ikke gardiner. Det er egentlig litt dumt.

 Rett - fra - jobb - jentene, eller tacotøsene som de ble kalt for anledningen, var klare for fløyter og taco, skåling i pepsi max (vin for to av oss) og sist, men ikke minst; taco. :)
Vin i glasset er velstand. Høy kosefaktor! Glorete lys, og ekstremvolum på de fløytene. Og selvsagt en photosession eller sytten. :)



Det viser seg at såpebobler og crocket er topp underholdning for kvinner i tyve - og tredveårene. Man trenger ikke være 10 år for å løpe rundt som tullinger og hoie, og skråle. :) Såpebobler er magisk!





2 kommentarer:

Dotten sa...

Tacotøsene tøyser og tuller, og tygger taco til noen ruller. Taco er godt og taco er tingen, taco skal tygges ved neste ringen.

Anne sa...

Tacotøsene er noen bøller,
tacotøsene har snodige krøller.
De synger og bråker,
som store, store kråker.
Tacotøsene er og blir noen bøller!